І знову МАК...
Черговий раз зламався МАК. Цілий тиждень лучани не мають можливості визначити, де їздять потрібні їм маршрутки - все через халатне відношення компанії "Візор" до своїх обов'язків щодо забезпечення безперебійної роботи системи моніторингу громадського транспорту. Що тільки не можна було побачити, намагаючись на протязі тижня відкрити адресу http://mak.lutsk.ua/guest - і стектрейс з помилок движка сайту, і карту (не зрозуміло, чому) Сімферополя, у п'ятницю навіть з'явилися автобуси аж двох маршрутів - 11 та 19, але найчастіше даний сайт просто лежав, видаючи то 404-ту, то 500-ту помилку. Черговий раз "міняли жорсткий диск" весь тиждень?
Скарги на гарячу лінію міськради не дають жодного результату. Здається, управління транспорту та зв'язку ЛМР влаштовує така ситуація з моніторингом за маршрутними таксі - це вони так надіються, що чим гірше працюють останні, тим більше людей сядуть на комунальний тролейбус? Чи, можливо, мають якусь особисту зацікавленість? Адже на "Візор" скаржаться не лише пасажири, а й перевізники, які сплачують немалі кошти (190 грн/місяць за кожен автобус) за систему, що не працює. Невже наші міські управлінці неспроможні навести лад з даною організацією? Бо цілотижневі простої щомісяця, схоже, перетворюються на правило, як і постійні поломки у вихідні. Здається, за такий "сервіс" компанія "Візор" ще й доплачувати повинна. Але чи чув бодай хто хоча б про який-небудь штраф, накладений на цю шарашкіну контору? Питання без відповіді, на превеликий жаль.
CityBus приносить всім користувачам вибачення за те, що додаток не в змозі надати сервіс, який від нього очікують, хоч і з незалежних від нього причин. А все через те, що хтось по-швидкому підняв грошенят на поставці GPS-трекерів на маршрутні таксі, та продовжує отримувати гроші у вигляді абонплати за сервіс, який працює абияк.